拉下
與方健儀對話

喺綠色辦公室做嘢,人都醒神啲!



「辦公枱側邊最好有隻大窗,俾自然光滲入辦公室,既光猛又醒神!度嘢度到攰時,望吓出面自然景色,舒緩壓力,之後又衝過! 喺辦公室種植物,小休時打理植物可以放鬆心情,綠色植物仲可以令室內空氣清新啲㗎!」



有咗實時能源使用顯示,咁自己都會警惕住自己唔好成日嘥電。


如果我要揀辦公室,我都想揀開喺綠色商業大廈,佢哋嘅環保配套有助節能節水嘛!

綠色辦公室的好處

根據世界綠色建築委員會 (World Green Building Council)的調查*,綠色辦公室中良好的室內空氣質素有助提高員工的生產力 8-11%;亦有私人機構的研究**所得,在綠色建築裏工作的員工請病假的次數較少約 5%,可見綠色建築和綠色辦公室都有助員工的身心健康和工作表現。

今年度有不少現存的商業大廈進行了綠建環評既有建築評估,並獲得了鉑金級,反映了商廈傑出的綠色營運表現;亦有數個辦公室項目進行了綠建環評室內建築評估,更首次有香港以外的項目獲得鉑金級。
員工生產力*
員工請病假*
8-11%
5%
首個
香港以外
綠建環評室內建築鉑金級項目



*World Green Building Council (2013). The Business Case for Green Building.
**Schneider (2012). “Why Invest in High-Performance Green Buildings”, white paper published on June 2012.

綠建環評
認證機構

綠建環評
認證機構

綠建環評 評估機構

綠建環評 評估機構

場地提供

場地提供



  • © 2024 香港綠色建築議會有限公司版權所有
  • 免責聲明

與我們保持聯繫:




© 2024 香港綠色建築議會有限公司版權所有
免責聲明