拉下
與方健儀對話

住嘅地方對我好重要,我會首選綠色建築。



「睇樓揀樓時有幾樣野我會特別注意嘅︰首先屋苑週邊要種多啲樹,一早起身望出外面,見到一片綠油油,心曠神怡,成個人醒神晒!第二就係新樓附送嘅家具電器,最好係節能同環保,既可以出一分力保護地球資源,又可以慳啲電費。 最後就係室內環境質素,室內空氣質素好啲,住嘅地方光猛啲通風啲,自然住得舒服安心!」



一早起身時望出去,見到一片綠油油,心曠神怡,成個人醒神晒!

點擊觀看
綠建環評鉑金級住宅項目


我同你都要學習點樣為環保出一分力。



「氣候變化問題迫在眉睫,係啱啱11月,世界氣象組織公佈 2016年係全球最熱嘅一年,其實每個人都有責任要為環保出一分力。」

原來好多學校响環保方面都行得好前, 課程除咗包括環保同可持續發展嘅議題之外,校園仲多咗綠色設施,同學仔可以親身感受綠色校園嘅環保設施同舒服環境,我都想重返校園呀!」



有啲綠色校園會裝太陽能板、風車等可再生能源發電設施, 我都想返學睇吓點樣運作,學習多啲環保知識。

綠建環評

獲得綠建環評鉑金級的項目,環保方面都有出色的表現。這些項目能平均節水達39%,平均節能方面亦達29%。此外,這些項目平均都有三分之一或以上的面積進行了綠化,讓建築物使用者都可以在城市中看到樹木和綠油油的草地。

而近年各院校在擴建校園,新建教學大樓和宿舍設施時,亦把握機會將綠色建築元素加入校園設計當中。截至現時為止,已有超過16校園項目獲得暫定或最終金級或以上的評級,可見學生多了機會親身體驗校園的綠色設施。


平均節水達*
平均節能達*
平均綠化面積*
獲得金級或以上的校園項目**
39%
29%
39%
16


*數據截至2015年第一季度前獲得綠建環評暫定或最終鉑金級的項目
**數據截至2016年12月已獲得綠建環評暫定或最終金級或以上的項目

綠建環評
認證機構

綠建環評 認證機構

綠建環評
評估機構

綠建環評 評估機構

場地提供

場地提供


  • 1/F, Jockey Club Environmental Building, 77 Tat Chee Avenue, Kowloon Tong, Hong Kong.
  • +852 3994 8888
  • [email protected]

  • © 2024 Hong Kong Green Building Council Limited. All rights reserved.
  • Disclaimer

Stay connected:




© 2024 Hong Kong Green Building Council Limited. All rights reserved.
Disclaimer